Csúfok trilógia

Csúfok trilógia

2012. február 17., péntek

Here you go: Dr. Cable, ahogy ígértem:)

Én nem kifejezetten így képzeltem el, de szerintem jól elkapta a "Különleges" mozdulatait és gesztusait, bár ezt egy oldalból még persze nehéz megállapítani.
Összességében, szerintem Szép, Különleges, Félelmetes és idősebbnek néz ki mint a többi szereplő. Ez Dr. C. :D
Szövegbuborékok:
"Ah, Shay, a nevem dr. Cable. A Különleges Körülmények már hosszú ideje figyel téged, egész pontosan mióta csatlakoztál azokhoz a...Krimekhez? A többiek elszöktek, kivéve Te és Zane. Tudod, Zane igazán segítőkész volt. Mindent elmesélt nekem arról a Davidről és Füstösről."

Sajnos több oldalt most nem kaptunk :S
Jövő héten jön az újabb szereplő, vagy a Rozsdás Romok teljes egészében :)

xoxo Shay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése