Csúfok trilógia

Csúfok trilógia

2012. február 9., csütörtök

David az eheti áldozat! :)

Feltételezem, hogy még emlékeztek arra, amit egyik előző blogbejegyzésemben írtam. Bár lehet csak hiú reményeket táplálok. :P

Mindenesetre Scott leközölte az eheti karaktert, akit felfed a Csúfok mangából(AKA Shay története). Ezen a héten kevesebb szövegdobozzal és fordítással, de itt van, megérkezett:)

David
Kifejezetten vicces ezzel a Ringo Starros hajjal szerintem XD (jobb oldalt csúf-Shay)
Itt van valami szöveg...de drága Scott Westienk úgy gondolta, csúnya dolog lenne idő előtt megtudnunk, inkább vegyük meg a mangát. Amiben amúgy igaza van.. Ha megjelenne Március 6-án M.o.-n is!!! Ami persze csak álmainkban történhet meg... még ott sem.:) Na de legyünk optimisták!

Oh, aki még nem tudja, 'Shay története', vagyis a manga, hat hónappal a Csúfok előtt játszódik! Shay és Zane együtt mentek volna el Füstösbe, de beijedtek! Legalábbis ezt mondták Tallynak...

A következő képhez Scott csak azt fűzte hozzá: Nem mondok el semmi lényegeset azzal, hogy ennél a résznél Shay és David igen sokat veszekedett... Igen sokat...:3
Oh és tényleg összejönnek Füstösben, ahogy ezt a Csúfokból is megtudhattuk. ;)

Mellesleg a szövegdobozok ezt mondják: "David: A veszély kint a vadonban a valóság, érted? Shay: Igen, de én szeretem a veszélyt. Szeretem a valóságot."

Nekem kétségtelenül a következő a kedvenc képem. Emlékeztek még a Rozsdás Romokra? Biztos dereng valami... Meg volt ott egy hullámvasút. Na? Ez talán majd segít:
Ennyi mára! Ne felejtsétek el, a következő Dr. Cable! Látogassátok a blogot rendszeresen, vagy lájkoljátok a Facebook oldalunkat hogy minden újdonságról elsőként értesüljetek!

xoxo Shay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése